Voor u een afspraak maakt

 

Juist voor het nemen van telefoon en bellen naar ons, is het praktisch om even na te kijken en verschillende feiten en eigenschappen van de probleem samenstellen. Het is zo, omdat de oplossing soms dichter ligt dan wij denken. Het kan ook gebeuren dat de probleem met opstart van het systeem of applicatie alleen tijdelijk is. Als voorbeeld mogen wij het probleem met internet geven - als uw internet ineens kwijt is, andersom moet hij ook van zelf terugkomen. In geval van niet, is het goed om aan uw provider raad te plegen en om te bevestigen of de probleem zeker aan onze kant ligt.

 

Beslissing om service aan te werven dient vooraf goed geanalyseerd te worden, ook winstgevendheid moet nagedacht worden, om toekomstige misverstanden te vermijden. Bijvoorbeeld soms krijg de service order om naar huis komen en Skype te installeren. Het kan zijn dat dit enkel 10 min duurt (samen met account creëren) en kost ongeveer 30 EUR, ondanks zo korte werktijd. Service heeft gewoon veel meer tijd moeten besteden om naar klant te geraken, vervoerkosten dekken, parkings, belastingen, enz. Dus reële winst voor de service ligt lager dan dat bedrag.

 

Dus als wij kleine problemen hebben, het is efficienter om alles op de blad papier te noteren en wachten tot op de lijst meer staat - dan bellen. Zo is het voordeliger voor de klant.

 

 

In ieder geval moedigen wij u aan om onze FAQ te bezoeken - daar bevindt zich lijst van meest gestelde vragen. Het is hoog waarschijnlijk dat na diepere kijk op uw probleem deze afdeling kan helpen om die zelf kunnen oplossen.

 

 

Bovendien in afdeling Typische storingen presenteren wij

meest voorkomende storingen, die zijn meest evident om die zelf pre-diagnoseren, hun hersteltijd en prijs.